בוקר טוב? אלו הדברים שאתם חייבים להפסיק לעשות בבוקר

 

לקום בבוקר זה דבר שלא קל לרוב האנשים ורובנו לא מעניקים מספיק חשיבות להשפעה שלו על שאר היום. מסתבר שלדברים שאנחנו עושים מהרגע בו אנחנו פוקחים את העיניים ועד הרגע בו אנחנו יוצאים מהבית, יכולה להיות השפעה רבה על איך יראה היום שלנו.

אז אם אתם רוצים שהמשך היום שלכם יהיה יותר טוב, או לפחות יותר מוצלח מהשניות הקשות בהן השעון מצלצל ומודיע לכם שהגיע הזמן לקום. ממש מומלץ שתמנעו מכמה דברים, שרבים מאיתנו עושים מבלי להיות מודעים על ההשפעה שלהם על היום שלנו.

 

תפסיקו את ההתמכרות לנודניק

הנגישות של הנודניק בשעון המעורר שלנו והעובדה שרובנו לוחצים עליו בלי להסס, גורמת לבוקר שלנו להיות הרבה פחות נעים. זה הרי ממש לא הגיוני שעד שהצלחנו להתעורר, אנחנו בוחרים לחזור לישון לעוד כמה דקות שלא יתנו לנו כלום, במקום להתעורר ולהתחיל את היום. אז תעשו לעצמכם טובה, וותרו על הנודניק ותראו איך היום שלכם משתפר פלאים.

 

הימנעו מלדחות את צחצוח השיניים

כשאתם מצחצחים שיניים ישר כשאתם קמים, לא רק שאתם תורמים לבריאות הפה שלכם, אתם גם אוטומטית מרגישים הרבה יותר ערניים וחיוניים. אז כל מי שהתרגל לצחצח שיניים אחרי הקפה או ארוחת הבוקר, הגיע הזמן לוותר על התענוג המפוקפק הזה ולעזור לבריאות הפה שלכם, בדרך ליום הרבה יותר מוצלח.

 

אל תיכנעו למקלחת חמימה ונעימה

רבים מאיתנו מתחילים את הבוקר שלנו במקלחת שאמורה לעורר אותנו, רק שבזמן שמים קרים אכן עוזרים לרענן את הגוף, מקלחת במים חמים עושה בדיוק את הדבר ההפוך. אז נכון שכניסה למקלחת קרה בבוקר נשמעת כמו סוג של סיוט, אבל זה עדיף על הרגשת הנמנום והרצון להתכרבל במיטה שיוצרת המקלחת החמה. אז תחליטו או שאתם מוותרים על רעיון המקלחת בבוקר, או שתדאגו שטמפרטורת המים תהיה פחות חמה.

 

אל תתעצלו להיות יעילים בלילה שלפני

בגלל שהחלטות הרות גורל כמו מה אתם הולכים ללבוש היום לעבודה, יכולות להיות מאוד מורכבות ומתישות על הבוקר, מומלץ שתתחילו לבחור את הבגדים שלכם לפני שאתם הולכים לישון. בכלל מומלץ לצמצם כמה שיותר פעולות מסיחות דעת בבוקר כמו הכנת הבגדים, התיק ואפילו האוכל בלילה שלפני ותראו איך הבוקר הופך הרבה יותר נעים.

 

תעזבו את הסמארטפון

היות והטלפונים החכמים די השתלטו לכולנו על החיים, הם גם משתלטים לנו על זמן האיכות שלנו בבוקר. אנחנו קמים בבוקר ובמקום לשתות את הקפה שלנו בנחת, אנחנו נזרקים למבול הודעות, מיילים ונוטיפיקציות שמעמיסות על המוח שלנו הרבה יותר ממה שהוא יכול להכיל. אז עזבו את הסמארטפון בבוקר, או לפחות הימנעו מכניסה לאפליקציות שמעמיסות עליכם מלא מידע ותנו לגוף ולמוח שלכם להתעורר לאט ובנחת.

 

אל תאכלו משהו רק בשביל להתמלא לרגע

הרבה פעמים ארוחת הבוקר שלנו מסתכמת באיזה מאפה טעים או סתם איזו עוגייה ליד הקפה. כשאנחנו אוכלים פחמימות ריקות על הבוקר, לא רק שאנחנו נהיים רעבים מהר מאוד, אנחנו גם מעלים את רמת הסוכרים בגוף מהר מאוד, דבר שלא ממש עוזר לנו להרגיש רעננים לאורך זמן. אז תתחילו להשקיע בארוחת הבוקר שלכם והשתדלו לאכול דגנים מלאים, בשילוב עם חלבון, פירות או ירקות, ככה תרגישו מלאים לאורך זמן וגם הרבה פחות עייפים.

 

אל תצאו מהבית עם הלשון בחוץ

רבים מאיתנו סיגלו לעצמם שיטות רבות לצמצום זמן ההתארגנות בבוקר, על מנת שנצליח לקום כמה שיותר מאוחר. כשאנחנו מתארגנים בלחץ, לא רק שאנחנו שוכחים לא מעט דברים, אנחנו גם יוצאים מהבית בהרגשה מלחיצה ולא נעימה. אז תתחילו לפנות לעצמכם עוד קצת זמן בבוקר, שיאפשר לכם לאכול ארוחת בוקר נורמלית, לסדר את הבית ולהתחיל את היום שלכם בנחת.

 

הכי חשוב לזכור שבוקר שמתחיל עם חיוך ואנרגיות חיוביות, עוזר להמשך היום להרגיש גם ככה. אז תפרגנו לעצמכם עוד כמה רגעים של שקט ורוגע בבוקר והיום שלכם יהיה הרבה יותר טוב.

 

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 7th, 9:09am - 2020-07-07T09:09:41+03:00