האביזרים שאת צריכה כדי להתחיל לעשות כושר בביתך הפרטי

טרנד שמירה על כושר גופני הפך לנפוץ יותר בשנים האחרונות, וזאת בשל המודעות שקשורה לבריאות הגוף, והארכת החיים.

עם זאת, לא כולנו יכולות להגיע לחדר הכושר או לאימון בקבוצה. בשל כך רבות מעדיפות להתחיל להתאמן לבד בבית.

אז אם רוצה להתחיל להתאמן בכוחות עצמך אלו האביזרים שאת צריכה:

 

מזרן יוגה

כדי להתחיל בשמירה על כושר גופני, חשוב שתרכשי מזרן יוגה או מזרן פילטיס שנחשב מעט עבה יותר ממזרן היוגה הסטנדרטי. המזרן יספק לך יציבות, ימנע החלקה, וחשוב מכל יהיה כזה שתוכלי לבצע עליו מגוון פעילויות גופניות, החל מאימון יוגה, פילאטיס, אימוני עיצוב וחיטוב עד אימוני כוח קשים יותר.

via GIPHY

 

גומיית התנגדות

גומיית התנגדות היא גומייה שנראית תמימה. עם זאת ישנם מספר תרגילים לחיטוב שבאמצעות הגומייה הופכים לקשים יותר, מחטבים ולפעמים יגרמו לך להרגיש שאת חייבת מכבי אש שיתיז לך מים ישירות אל תוך השרירים!

רכשי גומיית התנגדות ובחרי את הצבע המתאים ליכולות שלך (גומייה אדומה למשל היא כזאת שנחשבת בינונית בחוזקה, ירוקה הינה גומיית התנגדות למתחילים, וגומייה שחורה מתאימה לבעלי יכולות גבוהות).

באמצעות הגומייה תוכלי לבצע תרגילי חיטוב מעולים לירכיים, לשרירים הידיים, ולשרירי הישבן.

תרגיל מומלץ לחיטוב הירכיים באמצעות גומיית התנגדות הוא קשירת הגומי סביב השוקיים,  שכיבה על הצד תוך תמיכה לראש באמצעות היד, והרמת הרגליים לאט תוך התנגדות של הגומייה במספר חזרות.

via GIPHY

 

כדור פילאטיס

כדור פילאטיס מתאים למי שרוצה לעבוד על איזון הגוף, יציבות, לחטב את הגוף ולהאריך אותו. כיום ישנם מגוון תרגלי פילאטיס מעולים שמתבצעים באמצעות כדור שעובדים על יציבה נכונה ועל שרירי הגוף.

בנוסף, כדור פילטיס יתאים מאד לנשים הרות שרוצות לבצע פילאטיס בהריון, תוך חיזוק השרירים הטבעתיים.

תרגיל נפוץ על כדור פילטיס הוא כפיפות בטן בישיבה על הכדור, תוך שמירה על הכדור שלא יתגלגל באמצעות יציבות הגוף וחוזק בטני.

 

משקוליות

משקוליות הן אותן משקולות קטנות שמתאימות לנשים שרוצות לחטב בצורה מתונה את שרירי הידיים והזרועות. משקוליות ישנן במשקלים משתנים החל מקילו עד שמונה קילו ויותר.  

בחרי משקוליות במשקל קילו לשם ההתחלה, והעלי את דרגת האימון לשני קילו תוך החזקת שתי משקוליות ביד אחת לאימון אינטנסיבי.

אחד התרגילים המומלצים שנעשה באמצעות משקוליות הוא תרגיל לחיטוב הזרועות והחזה, שבו יש לשכב על הגב, להניח את הידיים לאורך לצדי הגוף, ולהעלות את המשקולות אחת לשנייה מעל החזה עם מספר חזרות.

via GIPHY

 

בגדים נוחים

הצטיידי בבגדים נוחים שבהם תוכלי להתאמן בצורה נעימה. רכשי נעלי התעמלות מתאימות ונוחות, גוזייה שתוכל לסייע לך לבצע תרגילי כושר עם חזה יציב שאינו זז ממקום למקום, ורכשי גופיות מנדיפות זיעה כמו גם מכנסי אימון גמישות.

בכך תוכלי גם להרגיש טוב יותר ולהתחיל את האימון בצורה נוחה ונכונה.

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 24th, 4:37pm - 2020-07-24T16:37:32+03:00