10 טיפים לרגעים קטנים של אושר יומיומי

רוצה להיות מאושרת? שמחה יותר? התחילי בלהיות טובה עם עצמך! זה אולי נשמע מובן מאליו ובנלי.. אבל יותר מדי אנשים מדלגים על הצעד הזה ומנסות להיות מאושרים בעזרת מרדף אחר מטרות "נשגבות" יותר. באופן אירוני, להיות טובה לעצמך עוד בטרם תיגשי לממש מטרות ושאיפות שלא בהכרח קשורות בך באופן ישיר, זה הצעד החשוב ביותר לכיוון האושר. ככל שתעריכי את עצמך יותר - כך תבני את הביטחון העצמי שלך טוב יותר. למעשה, כדי להיות יותר מאושרת הציבי לך את המטרה הבאה: עשי משהו למען עצמך, בכל יום. ככל שתאהבי את עצמך יותר - כך תוכלי לתת יותר לאחרים. הנה כמה דרכים שיקדמו את האושר שלך:

 

via GIPHY

 

הקשיבי לעצמך ולקול הפנימי שבו את משתמשת כשאת פונה לעצמך. לעתים קרובות אנחנו מותחים ביקורת עצמית בראשנו וזה משהו שמוריד את הביטחון העצמי שלנו לכן, גם כשאת מדברת לעצמך או מתכננת דברים - בראשך, עשי זאת בטון חיובי ומלא הערכה עצמית!

 

חשוב לא פחות - לסלוח לעצמך. זה לא פשוט. רובנו כועסים על עצמנו כשמשהו שניסינו לא צלח, או כשהתוצאות של המעשים שלנו הובילו למקום לא טוב. אל תלקי את עצמך על טעויות שעשית, למדי מהן והכי חשוב - למדי לסלוח לעצמך. אף אחת אינה מושלמת!

 

קבלי את עצמך כמו שאת - עכשיו - וזה כולל הכל: קבלי את גופך כפי שהוא. דימוי חיצוני עצמי כמו גם הגיל משפיעים מאד על הביטחון העצמי ועל הערך העצמי הנתפס שלנו. הדבר הכי טוב שתוכלי לעשות הוא להיות הבן אדם הטוב ביותר בגוף שיש לך! קבלי גם את המקום שבו את נמצאת בתחום הקריירה וזה כולל גם כמה שאת מרוויחה ונסי להמעיט בביקורת העצמית, כל זאת כל עוד את מוודאת שאת נמצאת במקום שעושה לך טוב, גם אם מרוויחים בו פחות.

 

נסי להקיף את עצמך רק באנשים שעושים לך טוב. נכון, במקום העבודה או במשפחה זה לא תמיד עובד במאה אחוז.. אבל אם מישהו פונה אליך בדרך שפוגעת בך, דאגי לוודא שיידע זאת ושידע גם כי אם הדבר יימשך, את תמצאי דרך להתרחק ממנו או ממנה.

 

מקמי את הבריאות שלך במקום ראשון - דאגי לצרוך את הוויטמינים שאת זקוקה להם, להפעיל את הגוף, ולשמור על הבריאות שלך.

 

אל תדגלי על ארוחות! אין דבר כזה "הייתי עסוקה מדי ולא הספקתי לאכול". התזונה משפיעה על הרגשה הכללית שלנו וגם על מצב הרוח. אל תחכי שהגוף יאותת לך אותות מצוקה - שמרי עליו לטובת האושר שלך!

 

אל תשכחי לנשום… כשאת מתוחה, עובדת קשה, או כשיש לך מצב רוח רע, עצרי רגע כדי לתרגל נשימה נכונה. נשימה עמוקה יכולה להרגיע ולחדש את כוחותיך הנפשיים.

 

נסי לסדר את הסביבה הביתית שלך כך שתקבל את פניך בנועם - המגע שיאפשר לך להיכנס לחדר השינה בסוף היום ולחייך, הסלון שיגרום לך להרגיש הכי בבית. שלחי לעצמך פרחים מדי פעם… שיקדמו את פניך בשובך מהעבודה.

 

חשוב מאד שתדאגי לחלל מואר - חלל חשוך, אם בעבודה ואם בבית, עלול להיות מדכא. עדיף שתהיה לך גישה לאור יום טבעי, אם זה אפשרי, או לצאת מדי פעם לסיבוב בחוץ. אור השמש מוסיף לשמחה בחיינו.

 

קני לעצמך מתנה! בחרי דבר מה שמשמח אותך, גם אם הוא פעוט, ואל תוותרי על העטיפה! מתנה היא מתנה היא מתנה…

Published by MISHTI.CO.IL - August 3rd, 12:22pm - 2020-08-03T12:22:37+03:00