5 תרגילים שווים לחיטוב הזרועות והעלמת העור המדולדל

ה'כנפיים', הלוא הן העור המדולל שנמצא מתחת לזרועות שלנו, יכולות להציק לנו מאד, ולתת הרגשה של גוף מבוגר יותר, ותחושה לא נוחה בלבישת גופיות או לבוש חשוף.

'כנפיים' או זרועות 'מלח פלפל' נוצרות בשל סיבות רבות, ביניהן: הרזייה לא מבוקרת, העדר כושר גופני וגם במקרים של השמנה.

אז כיצד מחטבים את הזרועות ומעלימים את הכנפיים? הכנו עבורכם כמה תרגילים שווים ומחזקים:

 

הרמת משקולות

כדי לחטב את הזרועות ואת אזור הכנפיים, יש לעמוד עם ברכיים מעט כפופות, לאחוז במשקולות של קילו אחד לפחות או שניים וחצי למתחילים. כעת יש להרים את הידיים מעל הראש, ולהתחיל באמצעות המשקולות להוריד את הזרועות באיטיות מטה בכיפוף המרפקים, ולהעלות אותן בחזרה מעל הראש, תוך שאת הפעולה מבצעים לאט עם בטן מוחזקת פנימה. יש לחזור על הפעולה כ 60 חזרות, ולבצע את התרגיל כמעט בכל יום.

via GIPHY

 

סקווט בשילוב משקולות

בתרגיל זה יש לאחוז שתי משקולות בידיים, לפסק מעט את הרגליים ולהתכופף אחורה ממש כאילו אתם יושבים על כיסא תוך חזרה לעמידה עם רגליים מפוסקות לצדדים. בזמן הכיפוף כופפו את הידיים שאוחזות במשקולות כלפי הכתפיים פנימה, והחזירו את המשקולות מטה בזמן העלייה. חשוב לבצע את התרגיל הזה כמעט בכל יום במשך 5 דקות.

 

תרגיל על כיסא

שבו על כיסא יציב שכפות הידיים שלכם מונחות על הכיסא ואוחזות בו לצדי הישבן. כעת שאתם יציבים, ישרו את הרגליים לפנים, נתקו את הישבן מהכיסא והרימו את גופכן באמצעות הידיים. המשקל של הגוף שלכם על הידיים ישמש כמשקולת על הזרועות ויחטב אותן. עלו ורדו כ 30 פעמים או עד שאתם מרגישים שאתם עייפים. עם הזמן הגוף יתחזק, ותוכלו להשלים את התרגיל בשלמותו ובכל יום.

 

התכופפות ללאנג' עם משקולות

בתרגיל זה יש לאחוז משקולות בידיים, לעמוד עם רגליים צמודות, ולאחוז את המשקולות בגובה הכתפיים, כאשר הידיים קרובות אחת לשנייה. כעת יש להעביר רגל אחת לאחור בכיפוף הישבן מטה תוך יישור הידיים מעל הראש. בצעו 15 חזרות בכל רגל והקפידו על החזרת הידיים לנקודת המוצא בכל עלייה. החליפו בין הרגליים ובצעו חזרות גם ברגל השנייה.

via GIPHY

 

תרגיל בשכיבה על מזרן

שכבי על מזרן יוגה או התעמלות, הניחי את כפות הידיים מתחת לכתפיים בקו ישר במעיין תנוחת 'קוברה' כאשר הברכיים על הרצפה ומשקל הגוף מוטה מעט קדימה מהברכיים והרגליים משולבות באוויר. כאשר את בתנוחה זאת, כופפי את המרפקים ממש כמו בשכיבות שמיכה כאשר גבך ישר. חזרי על התרגיל כ 10 חזרות.

התמידו בתרגילים אלה, ותוכלו לעצב את הזרועות והגוף תוך זמן קצר.

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00