6 תרגילים שיעלימו לך את הצלוליט תוך שבועיים

 

להלן 6 תרגילים שיסייעו לך לחזק את השירירים ולצמצם היקפים של ירכיים וישבן:

 

תרגיל 1

אופן ביצוע: שכבי על צד ימין והישעני על הכתף. הרימי רגל שמאל לגובה של 10-30 ס"מ מהרצפה והשאירי אותה שם למשך 5 שניות, לאחר מכן הורידי לאט. חזרי על התרגיל לרגל ימין.

מספר חזרות: 2 סטים של 12 חזרות כל אחד

t1.jpg©adme

 

תרגיל 2

אופן ביצוע: הישעני עם הידיים ברצפה ועמדי במצב של שכיבות שמיכה. כופפי ברך ימין וקרבי אותה אל הבטן. ישרי את הרגל ונתקי אותה מהרצפה למעלה למרחק 13-20 ס"מ. חזרי על התרגיל לרגל שמאל.

מספר חזרות: 3 סטים של 8 חזרות כל אחד

t2.jpg©adme

 

תרגיל 3

אופן ביצוע: קחי משקולת או קטלבלט לידיים, עמדי ישר, רגליים מפושקות ברוחב הכתפיים, אצבעות הרגליים בזווית של 45 מעלות. קחי נשימה והתחילי לרדת למטה לאט, תוך כיפוף ברכיים. תרדי למטה עד שהירכיים לא יהיו מקבילות לרצפה. עלי תוך כדי נשיפת האוויר.

מספר חזרות: 3 סטים של 20 כפיפות

t3.jpg©adme

 

תרגיל 4

אופן ביצוע: עמדי ישר, קחי שתי משקולות לידיים, רגליים ברוחב הכתפיים. התחילי לאט לרדת למטה עם גב ישר, ידיים תלויות חופשי למטה. התכופפי כמה שיותר נמוך. לאט חזרי לעמדת מוצא.

מספר חזרות: 5 סטים של 12 כפיפות

t4.jpg©adme

 

תרגיל 5

אופן ביצוע: עמדי על הברכיים, הישעני על ידיים ישרות, גב ישר. התחילי לאט להרים רגל אחת למעלה, בגובה מרבי עצרי לכמה שניות וחזרי לעמדת מוצא. לבצע את התרגיל לרגל השנייה.

מספר חזרות: 2 סטים של 15 חזרות לכל רגל

t5.jpg©adme

 

תרגיל 6

אופן ביצוע: רגליים קצת יותר מרוחב הכתפיים, כפופות בברכיים, ידיים על החלק האחורי של הראש. קפצי בכוח למעלה וגבוה תוך כדי שהידיים והרגליים מתיישרות בצורה של "כוכב ים". נחתי על הרצפה וחזרי לעמדת מוצא.

מספר חזרות: 2 סטים של 20 קפיצות.

כדי להגיע לתוצאות מרביות ולצמצם את הופעת הצלוליט, חזרי על התרגיל בהתאם לתוכנית הבאה – יומיים אימונים, יום הפסקה במשך שבועיים.

t6.jpg©adme

 

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00