איך להתחטב בלי לשים לב - סוגי אימונים כיפיים במיוחד

כולנו מכירות את הרגעים האלה בחדר הכושר בהם אנו מתחילות לעבוד על שרירי הגוף בעזרת מכשירי הכושר המוכרים והמשעממים, או שאנו נמצאות באימון משמים, שגורם לנו להסתכל במצוקה על כל דקה בשעון תוך תפילה חרישית שהזמן יעבור!

כאשר אימון הכושר שלנו משעמם - הוא הופך לפחות אפקטיבי וזאת משום שהסיכויים שנתמיד בו קלושים, תוך שהמוטיבציה שלנו נעלמת עם הזמן ועם השעמום.

לעומת זאת, אימון כיפי ומעניין נחשב יעיל יותר, אינטנסיבי ומחטב יותר וזאת משום שמידת ההשקעה שלך באימון כזה תהפוך מיד לאפקטיבית.

אז איך אפשר לחטב את הגוף, בלי לשים לב? הכנו עבורך רשימה של סוגי אימונים כיפיים במיוחד:

 

via GIPHY

 

זומבה

שירים בלטינית, מקצבים מקפיצים, תנועות ריקוד ספורטיביות והמון מצב רוח: זה מה שקורה באימון זומבה. אימון זה הגיע אלינו מברזיל, והוא הפך לנפוץ בכל העולם כאשר משנת 2010 שבה נרשמו יותר מ 20 מיליון  אנשים שמתאמנים בשיטה הזאת. אימון זומבה הוא כזה שלומדים בו ריקודים חדשים וקלים שחוזרים עליהם בכל שיעור, מוציאים בו אנרגיה, עובדים על סיבולת לב ריאה, ונהנים מאימון אירובי אינטנסיבי, מחטב ונפלא.

 

אירובי מדרגה

באימון זה המדרגה שמאמצת את שרירי הרגליים והבטן הופכת להיות החברה הטובה שלך אך גם האויבת שעליך לכבד ולהיזהר ממנה. אירובי מדרגה כולל תרגילים מאומצים בירידה ועליה על המדרגה, וניסיון לא ליפול ממנה (מה שמפתח גם את הגוף וגם את הקואורדינציה שלך ואת המחשבה). אימון מסוג זה הינו אימון כיפי, מאומץ שהזמן בו עובר מהר, וזאת משום שהוא דינאמי ומשתנה בכל פעם. האימון מומלץ וכיפי במיוחד.

 

via GIPHY

 

כדורשת

בשנים האחרונות הפך תחום הכדורשת לתחום נפוץ אצל נשים, וזאת משום שהוא כולל תחרות כיפית מול קבוצה יריבה, אחוות נשים, וגוף חטוב ובריא. אימון כדורשת כולל פיתוח מרכיבי כושר גופני כגון כוח, קואורדינציה, גמישות, סיבולת לב ריאה ועוד, והוא מתאים לנשים בכל הגילים. ברגע שתתחילי להתאמן, תביני כיצד אפשר לשחק בקבוצה, איך זה מרגיש לנצח בפעילות ספורטיבית, ואיך ניתן להעביר שעת משחק מהנה, חווייתיות ומספקת.

 

טניס

אם את בחורה שאוהבת לנצח, אבל לעשות זאת לבד, אימון טניס הוא אחד האימונים המומלצים שהזמן עובר בהם מהר, כמו הגוף שזז בטירוף. אימוני טניס עובדים על שרירי הידיים הרגליים ושרירי הבטן, כאשר באימון זה ישנו רק את, מאמן הטניס ובמקרה הטוב שחקן מתחרה שבחרת לשחק מולו. אימון טניס נותן המון ביטחון, הוא מעולה לעבודה על סיבולת לב ריאה, ומספיקים שני אימונים בשבוע שבזכותם תתחילי ליהנות מגוף שנראה כמעט כמו של מריה שארפובה.

 

אז אם אתם מחפשת אימון שמתאים לך, בחרי אימון שאת אוהבת מהרשימה שלנו, או כזה שאת מגלה לבד, והתחילי לשמור על גוף בריא, חטוב ופעיל.

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00