8 מאכלים שעוזרים להוריד את הנפיחות בבטן

בטן נפוחה היא בעיה שמטרידה רבות מהנשים. הנפיחות מקשה בלבישת הבגדים שאנו רוצות, בטן נפוחה גורמת לתחושה כבדה, והיא יכולה להכביד ולגרום למראה שאינו פרופורציונאלי.

בטן נפוחה מופיעה פעמים רבות גם אצל נשים רזות או חטובות, וזאת לאו דווקא בשל שומן שמצטבר בבטן - אלא משום שהרגלי האכילה אינם נכונים.

עם זאת, ישנם מאכלים שונים שיכולים דווקא להוריד את הנפיחות מהבטן ולעזור לך בתזונה מאוזנת ונכונה יותר.

אז אילו מאכלים יעזור לך להוריד את הנפיחות מהבטן?

 

אגוזים

אגוזי מלך, שקדים, ערמונים וכל האגוזים הטבעיים יכולים להיות פתרון נהדר לבטן נפוחה. אכילת אגוזים מסוגים שונים שלא עברו המתקה או קורמלו, תסייע  מאד לבריאות העור ולשיער, הם משביעים ויעזרו לך בחילוף החומרים והורדת הנפיחות בבטן.

 

דגים

דגים רזים כמו טונה, הליבוט, מקרל, דניס, הרינג ולוקוס מבושלים ולא מטוגנים, יעזרו מאד להורדת הנפיחות בבטן משום שהם מכילים הרבה יוד החיוני לתפקוד התקין של בלוטת התריס, האחראית לחילוף החומרים בגוף, לגדילה, התפתחות, לבניית העצמות, ליצירת חלבונים, לתפקודי המוח ולפוריות.  הדגים הספציפיים האלה מלאים בחלבון ולכן הם מעולים לבניית שרירים וזאת למי שמקפידה להתאמן על בסיס שבועי.

 

בשר

צריכת בזר רזה כמו למשל: חזה עוף, או נתחי בשר שהשומן הוסר מהם נחשבת מעולה לבריאות וזאת משום שנתחי בשר רזים הינם בעלי קלוריות נמוכות. בשר רזה עשיר ב ברזל, אבץ, חלבון וויטימין B וכדי להקפיד על צריכת בשר רזה פשוט התייעצי עם הקצב שיוכל להמליץ לך על נתחים דלי שומן.

 

יוגורט פרו ביוטי

יוגורטים מסוג 'ביו' (פרו ביוטיים) הם כאלה שמסייעים להקטנת הנפיחות בבטן והם מעולים לחילוף החומרים. כיום ישנם מגוון סוגי יוגורטים באחוזי שומן משתנים שמכילים פרוביוטיקה שנחשבת מועילה להורדת נפיחות בבטן.

 

ירקות טריים

מלבד הבריאות שמקנה אכילה של ירקות טריים, הירקות יסיעו לחילוף החומרים שלך ולקבלת בטן שטוחה ומראה גוף קורן ובריא.

 

אורז מלא ושיבולת שועל

אם בא לך תוספת של אורז בארוחה - בחרי באורז המלא. אורז מלא טעים, אינו מנפח את הבטן כמו אורז רגיל והוא מעולה לתנועות תקינות של המעיים. שיבולת שועל היא דייסה טעימה שניתן לערבב בה אגוזים ושקדים טבעיים וליהנות מנשנוש בריא שאינו משמין.

 

ומה לא כדאי לך לאכול?

כדי לשמור על בטן שטוחה המנעי מירקות מצליבים כמו כרובית וכרוב שמנפחים את הבטן וגורמים לגזים, אל תלעסי מסטיק שגורם לגזים במעי ומנפח את הבטן, ונסי להימנע מאכילה מופרזת של שזיפים שמלאים בסוכר וגורמים לנפיחות בבטן, כמו גם שתיית סודה שמנפחת את הבטן והקפידי לא להפריז במלח ותבלינים.

אם תתמידי באכילת מאכלים שמסייעים לבטן שטוחה -  תוכלי לראות תוצאות ובמהירות.

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00