טריקים שיגרמו לך להיראות גבוהה בלי צורך בעקבים

זה שנים שאת מתמודדת עם בעיית הגובה, זה התחיל בגן והמשיך לביה"ס, לצבא, לאוניברסיטה ועד חייך כבוגרת. במקום להתבאס מכמה ס"מ שחסרים לך, ישנם דרכים שונות להסוות את בעיית הגובה ע"י הדגשה של איברים שונים בגוף ולבוש מתאים. זה הזמן לאמץ לך כמה טיפים שיעזרו לך להתמודד עם בעיית הגובה שלך, במקום להתלונן או לחפש פתרונות רפואיים.

 

מכנסיים גבוהות שמדגישות את אורך הרגליים שלך

עם מכנסיים גבוהות תוכלי להסוות את בעיית הגובה שלך. כל מה שאת צריכה זה ללבוש מכנסיים רצוי גבוהות שיכניסו את הבטן פנימה ויגרמו לרגליים שלך להתארך יותר ממה שהם. מכנסיים בצבע אחיד ללא הדפסים שונים כגון: פסים או נקודות, רצוי אף מכנסיים שחורים.

ללכת זקוף

על מנת שתראי יותר גבוהה בכמה ס"מ ללא עקבים חשוב שתלכי זקוף עם הראש למעלה. מצב של זקיפות גורם לגוף להיות מתוח וכן להוסיף עוד כמה ס"מ שחסרים לך לגובה, כך שאת לא זקוקה לנעלי עקב עם 10 ס"מ אלא פשוט למתוח את עצמך וללכת זקופה כל הזמן.

להכניס בטן פנימה

הכנסת בטן פנימה גורמת לבטן שלך להיות שטוחה וכן ליציבה נכונה של השלד. לכן הקפידי ללכת שאת מכניסה את הבטן תמיד פנימה ממש כמו בתרגילי פילאטיס שאת עושה. בטן מוכנסת פנימה גורמת לגוף להיות זקוף וישר וכן ליציבה נכונה מה שמוסיף לך כמה ס"מ לגובה.

טייצים

טייצים תמיד עושים טוב לגוף, הם מאריכים אותך וגורמים לך להיראות גבוהה יותר ממה שאת. לכן אם את רוצה עוד כמה ס"מ לגובה שלך, שימי עליך טייץ ( רצוי ללבוש טייץ אם את רזה, וזאת מאחר שהטייץ מבליט את אזור האגן והרגליים), רצוי טייץ חלק ללא קשקושים.  

שמלות וחצאיות ארוכות

שמלות ארוכות כגון: מקסי, קצרות יאריכו את מבנה הגוף אבל לא עד הברך כי היא תקצר אתכן, חצאיות ארוכות מעל הברך יעשו גם הן את העבודה. ויגרמו ללא מאט ראשים להסתובב אליך ברחוב.

בגדים עם מחטבים

בגדים עם מחטב בתוכם כגון: ג'ינס או אפילו בגדי ים שלמים, יעזרו לכם להיראות גבוהות ורזות ממה שאתן ביום יום. המחטב מכניס ואוסף את האיברים פנימה וכך גורם לנו להיות זקופים יותר בהליכה.

 

אם תאמצי כמה מן הטיפים שהובאו תוכלי בשניות לקבל את הס"מ שחסרים לך, כך שאת לא צריכה להיות עצובה שאין לך עוד כמה ס"מ נוספים.

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00