הדיאטנית שהמציאה שיטה חדשנית לבטן שטוחה

סינתיה סאס, דיאטנית מפורסמת, טוענת, שעצות התזונה שלה לא מתאימות לכל אחת. התפריט שהיא מציעה ישפיע רק על אנשים שמנהלים אורח חיים פאסיבי, למשל עקרות בית או עובדי משרד. למתעמלות על בסיס קבוע היא ממליצה על תפריט עם כמות גדולה יותר של חלבון.

כמו כן, לדעתה אם אתן באמת רוצות לרדת במשקל, לא מומלץ לנסות כל מיני דרכים במקביל, אלא לכוון נקודתית לאזורים בעייתיים. אם אתן רוצות בטן שטוחה, יש לעבור לתפריט שישרוף שומנים באזור הזה בדיוק ומכיל דגים וזרעי פשתן.

שימי לב! לפני הכל יש להוציא מהתפריט מאכלים שמנפחים את הבטן - כרוב, שעועית, סויה, חלב ניגר. כל אלו מונעים מהבטן שלכן להיות שטוחה. את הדיאטה יש לחלק לשני שלבים:
 

שלב ראשון – באורך של 4 ימים בלבד, אין לעבור את 1400 קק"ל ביום.

a1.jpg©graziamagazine

 

תפריט אפשרי ליום אחד:

ארוחת בוקר: כדורי אורז או קרקרים, חלב דל שומן, שלוש פרוסות אננס, כפית של גרעיני חמנייה.

ארוחת צהרים: 100 ג' טונה, סלט גזר ופרוסת גבינה

ארוחת ביניים: שייק (150 מ"ל חלב דל שומן, פירות יער וכפית של זרעי פשתן)

ארוחת ערב: 100 ג' עוף לבן (או הודו), 2 כפות של אורז חום, כף של ירקות מאודים או מבושלים.

 

שלב שני אורך 28 ימים. גם בשלב זה הערך הקלורי היומי לא יעלה על 1600 קק"ל ליום.

a2.jpg©graziamagazine

 

תפריט אפשרי ליום אחד:

ארוחת בוקר: שיבולת שועל עם תפוח, שקדים וקינמון

ארוחת צהרים: לחמניית דגנים עם פסטרמה דלת שומן, גבינה דלת שומן ועלי חסה

ארוחת ביניים: גמבה, אבוקדו או חופן צנוברים

ארוחת ערב: סטייק סלמון עם ירקות

 

כמו כן, סינתיה ממליצה לשתות הרבה מים ולהחליף את התה ואת הקפה במשקה לימוני לפי המתכון הבא: לחתוך מלפפון אחד ולימון אחד לפרוסות, להוסיף כפית של ג'ינג'ר מגורר, לערבב עם 2 ליטר מים. יש להכין את המשקה יום קודם, כדי שיספוג את הטעמים.

אחד היתרונות של המשקה הזה – משפר תפקוד של מערכת העיכול, מצמצם את תופעת הגזים ומגביר שריפת שומנים. יש לסיים את הכל ביום אחד, אבל בכל פעם לשתות לא יותר מכוס. כדי לא לגרום להיווצרות של בצקות, את הכוס האחרונה יש לשתות לא יאוחר משעה וחצי לפני השינה.

משקה לימוני - התוויות נגד:

· אלרגיה לאחד המרכיבים

· אי ספיקת כליות

· כיב קיבה או תריסריון ושאר מחלות כרוניות של מערכת העיכול

a3.jpg©graziamagazine

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00