כמה הרגלים פשוטים שיעזרו לך לרדת במשקל

נשים רבות רוצות לרדת במשקל, אבל לא מצליחות להתמיד בדיאטות מורכבות או לעשות ספורט בצורה מספקת. אין ספק שאכילה מבוקרת בשילוב עם פעילות ספורטיבית, מהווים את המפתח לירידה מתונה ובטוחה במשקל. אך אם תשלבו אותם עם הכללים הפשוטים הבאים, תוכלו לרדת במשקל מהר יותר והכי חשוב בקלות רבה יותר.

 

1.תשתו הרבה מים ובעיקר לפני כל ארוחה

שתייה מרובה של מים עוזרת לגוף להירגע ובעיקר להפסיק את אגירת הנוזלים בגוף שמובילה לעלייה במשקל. כאשר הגוף שלכם יהיה רווי נוזלים, הוא יפסיק לחפש מקורות מים במזון, דבר שיפסיק את תחושת הרעב התמידית הקיימת אצל רובנו. בנוסף אם תדאגו לשתות מים לפני כל ארוחה, הדבר יוביל לתחושה גדולה יותר של שובע, כך תצרכו כמויות מזון קטנות יותר ותאיצו את חילוף החומרים בגוף שלכן.

 

2. תטיילו אחרי כל ארוחה

טיול אחרי ארוחה, או בעצם כל פעילות ספורטיבית שנעשית עד 30 דקות אחרי האוכל, יעזרו לנתב את האנרגיה המתקבלת מהארוחה לטובת פיתוח השרירים ולא לטובת צבירת מאגרי שומן בגוף.

 

3.חשפו את עצמכן לטמפרטורות קרות

רובנו לא יודעות את זה, אבל חשיפה של הגוף לטמפרטורות קרות יכולה לעודד את שריפת השומן בגוף, שכן במצב קור, נשרף שומן בגוף שנועד לחמם את גופנו כשקר לו. אז כמובן שאנחנו לא מעודדים אתכן לשבת ליד המקפיא, אבל לבישת בגדים קלים כשקריר, שתיית מים קרים ואפילו מקלחת קרה יכולים לעזור לזה לא מעט.

 

תאכלו לאט

לפי מחקרים שנערכו תחושת השובע כתוצאה מאכילה יכולה להגיע רק לאחר 10-15 דקות לאחר שהגוף באמת שבע, דבר שיכול לגרום לנו לאכול כמויות גדולות יותר משאנחנו זקוקות להם. אכילה איטית תעזור לנו לחוש בתחושת השובע בשלב מוקדם יותר של הארוחה ובנוסף תעזור למזון להתעכל בצורה מהירה יותר. לכן חשוב שתקדישו זמן לכל ארוחה, תקפידו על לעיסה איטית של מה שאתן אוכלות ותנסו להגדיל את כמות הלעיסות של כל ביס משבוע לשבוע.

 

צלמו את מה שאתן אוכלות

בעידן בו גם ככה אנחנו מצלמות כמעט כל צלחת לפני שאנחנו מתחילות לאכול ממנה, ניתן להשתמש בצילום להכנסת מודעות תזונתית לחייכן. צילום של האוכל שאתן מכניסות לגופכן יכול להוות מעין יומן אכילה, דבר שיעזור לכן לעקוב אחר המרכיבים והכמויות שאתן נוהגות לאכול בכל ארוחה.

 

אז ברור שאם תאכלו ג'אנק פוד ולא תזוזו מהספה, כל הכללים האלה לא יוכלו לעזור לכן לרדת במשקל. אבל תהיו בטוחות ששמירה עליהם, יביאו עימם מודעות להרגלי האכילה שלכן ובהמשך גם יעזרו לכן לרדת במשקל בקלי קלות.

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00