הדיאטה הסודית של ניקול קידמן ושל אנג'לינה ג'ולי

שתי השחקניות המפורסמות האלה יכולות לתת פייט לכל שחקנית צעירה בכל הקשור לגוף מושלם אותו הם מתחזקים באמצעות שגרת אימונים קבועה ובזכות העור הקורן שלהן. זה תלוי לא רק בגנטיקה טובה, אלא גם בדיאטה שפותחה ע"י תזונאית מפורסמת בשם טוסקי רינו.

היא פיתחה דיאטה משלה וכתבה את הספר "אכילה נקייה" (Eat-Clean Diet) שמהר מאד הפך לרב-מכר. ייחודיות הדיאטה בכך שהיא לא רק מסייעת להרזיה אלא גם משפרת את מראה העור.

aa1_0.jpg©getty
 

 

קווים מנחים של "אכילה נקייה":

- אוכלים 5-7 פעמים ביום, מנות קטנות. אם תקפידו על הכלל הזה, תצטרכו לאכול כל 2-3 שעות וזה יגרום לכם לשכוח את תחושת הרעב לתמיד.

- שתו לא פחות מ-2 ליטר של מים נקיים – עצה ידועה שעובדת: המים מדכאים את תחושת הרעב ומסלקים רעלים מהגוף

- הקפידו על גודל המנה – המנות צריכות להיות קטנות. לדוגמא: בערך 150 גרם עוף, חופן אגוזים, 1 פרוסת לחם, 1 פרי או ירק.

- תמיד תעדיפו אוכל טרי ופירות וירקות העונה – הטבע חכם יותר מאיתנו, אז למה להסתבך? תקנו מוצרים עונתיים שמכילים ויטמינים. הימנעו ממוצרים עם יותר מדי מרכיבים על התווית.

- התפריט תמיד חייב לכלול חלבון ופחמימות מורכבות – שילוב כזה של חלבון (דג, חלבון ביצה, עוף או הודו) פלוס פחמימות מורכבות (לחם מקמח מלא, אפונה, שעועית, תפוח אדמה, דגנים ופירות רבים) – חיוניים לגוף ומאיצים את חילוף החומרים. הקפידו שכל אבות המזון יהיו נוכחים בכל ארוחה.

בעצם, מכל הנאמר כאן, ניתן להבין שאפשר לאכול כמעט כל דבר, אבל חשוב ביותר שהתפריט שלכם יהיה מורכב ממוצרי מזון טריים ולא עתירי קלוריות. כדאי לשכוח ממלח (כלומר, עדיף להחליף אותו במלח ים) ומסוכר (להחליף בסטיביה או סירופ אגבה).

aa2_0.jpg©getty

 

 

רשימת המזונות המותרים:

בשר / דגים / פירות ים: חזה עוף, הודו, סלמון, דג קוד או כל דג לבן אחר, פילה בקר.

מוצרי חלב: חלב דל שומן (אפשר חלב סויה או חלב שקדים), יוגורט, ריוויון.

שמנים: זית, חמניות, זרעי פשתן, זרעי דלעת (חשוב שאלה יהיו שמנים טבעיים).

ירקות: עגבניות, מלפפונים, פטריות, ברוקולי, לפת, תפוח אדמה, בטטה, זוקיני, תרד, בצל, שום, סלרי, חסה, שעועית ירוקה, אספרגוס, דלעת.

פירות: אבוקדו, תפוחי אדמה, אגסים, בננות, פירות יער (אוכמניות, תותי יער, פטל, תותי גינה), פירות יבשים (משמשים, חמוציות, צימוקים, תפוחי עץ, שזיפים).

דגנים: שיבולת שועל, אורז חום, כוסמת, נבטי חיטה, קינואה.

אגוזים: שקדים, קשיו, אגוזי מלך.

שימורים (כן, גם אותם אפשר לאכול!): שעועית, עדשים, טונה או סלמון במים, תירס ואפונה עם מעט מלח, רסק עגבניות.

תבלינים: חרדל, רוטב עגבניות ללא סוכר, חומץ בלסמי, חומץ תפוחים או חומץ אורז, מיץ לימון, מיץ ליים, טימין, אגוז מוסקט, קינמון.

משקאות: מים, תה ירוק, קפה שחור ללא שמנות או חלב.

aa3_0.jpg©getty

 

תפריט לדוגמא:

ארוחת בוקר: חצי כוס שיבולת שועל מבושלת במים, 2 כפות שקדים, 2 כפות פירות יבשים, 2 כפות זרעי פשתן.

נשנוש: תפוח ירוק וחופן אגוזים (ללא מלח!).

ארוחת צהרים: סלט ירקות עם שמן פשתן (קערה לא גדולה), כוס אדממה (אפשר משומרים).

נשנוש: 2 כריכים (קרקר מחיטה מלאה עם גבינת עזים ועגבניה.

ארוחת ערב: עוף בגריל או במחבת 150 גרם, תפוח אדמה אפוי או בטטה אפויה (100 ג') ושתי כפות רוטב סלסה.

נשנוש: בננה, קרקר עם חצי אבוקדו עם רוטב בלסמי.

 

אנחנו סומכים על אנג'לינה וניקול, אם זה טוב להן, זה בהחלט טוב גם לנו. שיהיה לנו בהצלחה.

רוצה לבדוק האם הרגלי האכילה שלך נכונים?

כנסי לשאלון הזה ותוכלי לגלות!

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00