כך ישתנה הגוף שלך אם תעשי "פלאנק" כל יום

תרגיל ה"פלאנק" נחשב לאחד היעילים ביותר שאפשר לעשות בבית. הוא לא מצריך הרבה זמן וכוח וגם מאד יעיל.

זה מה שיקרה לגוף שלך אם תעשי "פלאנק" כל יום:

 

שרירי הליבה יתחזקו

תרגיל זה מפעיל את כל קבוצות שרירי הליבה. חיזוק שלהם יאפשר לכם בקלות רבה יותר להרים דברים כבדים, יעצב את קו המותניים ויספק תמיכה לגב.

e1.jpg©depositphotos

 

יופחת הסיכון לפציעות בגב ובעמוד השדרה

"פלאנק" – תרגיל שמאפשר חיזוק שרירים ללא לחץ מיותר על עמוד השדרה. ביצוע של "פלאנק" באופן קבוע פותר את בעיות הגב ומייצר תמיכה בעמוד השדרה, במיוחד בחלקו העליון.

e2.jpg©depositphotos

 

האצת חילוף החומרים

תרגול יום-יומי של "פלאנק" באופן יום-יומי ישרוף יותר קלוריות מתרגילים אחרים. במיוחד תרגיל זה חשוב עבור אלה שעובדים בישיבה. 10 דקות של פעילות ספורטיבית בבית לפני או אחרי העבודה יאיץ את  חילוף החומרים במהלך כל היממה, גם כשאתם ישנים.

e3.jpg©depositphotos

 

היציבה תשתפר

הגב שלכם יתחזק ויתיישר. תודות לחיזוק שרירי הבטן, הגב, הצוואר, הכתפיים והחזה, כבר לא תרצו לשבת או ללכת כפופים.

e4.jpg©depositphotos

 

הקואורדינציה תשתפר

ניסיתם פעם לעמוד על רגל אחת? מה יצא מזה? אם לא משהו טוב, אז כנראה בגלל ששרירי הבטן שלכם לא היו חזקים מספיק. תעשו "פלאנק" יום יום ותתחילו לשמור על איזון.

e5.jpg©depositphotos

 

תהיו גמישים יותר

גמישות זה אחד היתרונות של "פלאנק". במהלך האימון אתם מותחים שרירים באזור הכתפיים, השכמות ועצמות הבריח. כמו כן, מתפתחים שרירים דו ראשיים, שרירי הירכיים, כפות הרגליים ובהונות הופכים ליותר גמישים.

e6.jpg©depositphotos

 

שיפור המצב הנפשי

תרגיל זה משפיע גם על מערכת העצבים שלכם. השרירים שנמתחים ועובדים בדרך כלל מתכווצים בגלל הסטרס ולכן יוצרים לחץ בכל הגוף. "פלאנק" מסייע בהורדת מצבי חרדה ותסמיני דיכאון, אבל רק בתנאי שתהפכו אותו לחלק מהחיים שלכם.

e7.jpg©depositphotos

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00