11 מוצרים טבעיים שיגרמו לשיניים שלך להלבין

תמיד חלמת על שיניים כמו בפרסומת למסטיק? אלו המוצרים שיעזרו לך להתמודד עם העששת והכתמים הכהים על השיניים

תמיד אמרו לנו: "אם אתם רוצים לשמור על חיוך עם שיניים לבנות, אז הימנעו מיין אדום וקפה שחור". אבל מה לגבי תכשירים שיכולים לעזור להחזיר את הגוון הלבן הטבעי לשיניים? אותם צריך לחפש לא במרפאת השיניים, אלא אצלנו במטבח. קבלו רשימת שיכולים לעזור לכם במלחמה בעששת ובכתמים הכהים על השיניים.

תותים

הצבע האדום הבוהק של התות אינו מפריע לו לשמש כמלבין טבעי. זאת בעיקר בזכות החומץ אשר נמצא בתוך התותים, אשר יסיר את הפיגמנטים הכהים מן השיניים.

זרעים ואגוזים

זרעים ואגוזים משמשים בתור חומר ליטוש קל, אשר ימחק מן השיניים את הכתמים הכהים. חוץ מזה, הם גם מאוד טובים לגוף. לכן בפעם הבאה שתרצו לנשנש, קנו תערובת אגוזים וכך תקבלו מנת חלבון ושומנים בריאים על הדרך.

בצל

למרות המוניטין המפוקפק של הבצל בגלל הריח החזק שלו, הוא יכול לשמש אותך היטב במלחמה בעששת. חוץ מזה, אחרי כל מנה הכוללת בצל, תהיו חייבים לצחצח שיניים.

תפוח ואגס

לעסו תפוחים או אגסים במהלך הפסקות בעבודה ללא היסוס. קודם כל, כי הם יחזקו את החניכיים שלכם. שנית, פירות אלו גורמים לייצר יותר ריר, אשר מנטרל את חיידקי הפה ואת הריח ממנו, וכן גם את כתמים על השיניים.

סודה לשתייה

נסו לנקות את השיניים עם סודה לשתייה. היא תבצע קרצוף עדין של השיניים, ותסיר ברכות את העששת ותלבין לך את השיניים במהירות.

סלרי וגזר

ירקות אלו מתפקדים כמו תפוחים, כך שהם גורמים לייצור יתר של ריר בפה שמנטרל חיידקים, מה שילבין עם הזמן את השיניים. זאת כמובן לצד היתרון הבולט שלהם, שהם מאוד בריאים לגוף ולגזרה שלך.

ברוקולי

אם אתם רוצים להשיג הלבנה טבעית של השיניים, הוסיפו יותר ברוקולי לארוחת הצהריים שלכם. בשונה מסלק, ירק זה לא מותיר כתמי צבע על השיניים, ובנוסף גם מנקה אותן.

גבינה

גבינה קשה טובה (בדגש על קשה) מכילה הרבה סידן, שמועיל לחיזוק החניכיים והשיניים. כמו כן, גבינה היא חסרת צבע, כלומר היא לא תשאיר סימנים על השיניים. אז בפעם הבאה שאתם בבר או מסעדה אפשר להזמין פלטת גבינות מבלי להסס.

תפוזים

בזכות חמיצותם הגבוהה, תפוזים יכולים להמיס את הכתמים הכהים על השיניים. בנוסף, תקבלו תוספת של ויטמין C, שמועיל להרבה מערכות בגוף.

מים

גם כאן, שתו יותר מים! העצה הזאת תקפה במיוחד כשאתם אוכלים מזון בעל פיגמנטים רבים. גם אם אתם לא שותים הרבה מים, היזהרו מלשתות משקאות מוגזים כי הם משפיעים לרעה על שכבת האמייל שעל השיניים.

חלב ויוגורט

מוצרים אלה מחזקים את שכבת האמייל בזכות תכולת הסידן הגבוהה שלהם. שתו חלב יחד עם עוגיות, ובארוחת הצהריים, במקום בשר ברוטב ברביקיו, הזמינו סלט יווני עם רוטב יוגורט סמיך.

למדת מהכתבה? אל תשמרי את המידע רק לעצמך. שתפי אותו.

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00