כל הטיפים לתמונות מושלמות בחוף הים

כולנו רוצים לחזור מהחופשה עם תמונות נהדרות, אבל בדרך כלל בגלל פוזה מוזרה או זווית צילום לא נכונה, בסוף אנחנו מוחקים את רוב התמונות.

להלן 12 טעויות שאנחנו עושים כאשר אנחנו מצטלמים בקיץ וההסברים איך לתקן אותן, כך שהתמונות ייצאו מעלפות!

 

1. "רגל כפולה"

לא נכון: רגליים נמצאות באותו קו מה שיוצר אשליה של רגל "רחבה" והורס את התמונה.

נכון: רגל אחת קצת יותר גבוהה מהשנייה. ניתן להבדיל בין הרגליים, הן לא מתחברות ויזואלית ונראות עדינות.

q1.jpg©adme

 

2. ברכיים לכיוון המצלמה

לא נכון: כאשר הברכיים פונות ישר אל המצלמה, הגוף והגפיים נראים קצרים מדי.

נכון: ישיבה בחצי פנייה מדגישה את קווי הגוף והרגליים נראות נהדר.

q2.jpg©adme

 

3. צילום מלמעלה

לא נכון: צילום מלמעלה משבש את תווי הפנים. הצוואר נעלם, המבט הופך לכבד.

נכון: צלמו בגובה העיניים, זה ישמור על הפרופורציות והצוואר ייראה בבירור.

q3.jpg©adme

 

4. דגש לא על הפנים

לא נכון: בגלל הזווית הלא נכונה הצוואר יכול להיראות לא טבעי והגוף ייראה חסר צורה.

נכון: אותה תנוחה, אבל מזווית צילום אחרת. הדגש על הפנים. כמו כן, תנוחה זו נוחה יותר למצולמת עצמה.

q4.jpg©adme

 

5. קרוב מדי למים

לא נכון: אם הסנטר יהיה קרוב מדי למים, הצוואר ייעלם ופרופורציות תווי הפנים ייהרסו.

נכון: בין הסנטר למים צריכים להישאר לפחות 10-15 ס"מ. אז הצוואר ייראה בבירור וכל תשומת הלב תכוון לפנים.

q5.jpg©adme

 

6. עמידה על הברכיים

לא נכון: בגלל תנוחה של עמידה על הברכיים, הרגליים יכולות "להיעלם" ואדם עצמו ייראו דומה לקופסה. זה נראה לא יפה ולא טבעי.

נכון: תנוחה בחצי סיבוב תיצור קימורים ותדגיש את היופי של הגוף.

q6.jpg©adme

 

7. עמידת חייל

לא נכון: עמידת חייל ישרה גורמת לגוף לאבד את כל הקימורים, בן אדם הופך להיות מורכב באילו מזוויות והברכיים נעלמו בכלל.

נכון: פנייה קלה לכיוון המצלמה מדגישה את קימורי הגוף, המיקום הנכון של הרגליים הופך אותן לחטובים וארוכים יותר.

q7.jpg©adme

 

8. רגליים לכיוון המצלמה

לא נכון: כמה שכף הרגל מופנית יותר למצלמה, כך הרגליים שלך ייראו קצרות יותר.

נכון: שוב, גם כאן כדאי להסתובב וליצור זווית לכיוון המצלמה. כך תוכלו לראות בתמונה גוף חטוב עם קימורים.

q8.jpg©adme

 

9. תנוחת הישיבה

לא נכון: כמה שלא נרצה, תנוחת הישיבה יכולה להיות לא מוצלחת.

נכון: תנוחה בחצי שכיבה – חלופה נהדרת. רגליים מוצלבות מעט באזור הקרסוליים יהפכו את הדוגמנית בתמונה לעוד יותר מהממת.

q9.jpg©adme

 

10. ברכיים צמודות לגוף

לא נכון: ככל שהרגליים קרובות יותר לחזה, כך מתעוותות הפרופורציות הגופניות.

נכון: תנוחה בשכיבה, כאשר רגל אחת מקדימה, מדגישה  נהדר את קווי הגוף העדינים.

q91.jpg©adme

 

11. אל תישענו

לא נכון: כאשר יד אחת תומכת בראש, זה הופך את הפריים לכבד והמצולם עצמו נראה עייף.

נכון: לא כדאי לשכב עם כל הגוף על הכיסא. חברו ברכיים יחד והישערנו על יד מכופפת מעט.

q92.jpg©adme

 

12. שמרו על היציבה

לא נכון: בגלל יציבה לא טובה הופיעה בטן ונעלם הצוואר.

נכון: אל תתכופפו. כדי להפוך את התנוחה לעדינה יותר, מספיק ליישר את הגב. לרוב זה עובד לא רק בזמן הצילומים.

q93.jpg©adme

 

בונוס:

כמובן, יש לא מעט כללי צילום, אבל אסור לשכוח שהדבר החשוב ביותר בתמונה טובה זו לא התנוחה המושלמת, הגוף או זווית הצילום, אלא רגשות. גם אם מדובר בתמונה שלא צולמה בהתאם לחוקים, אבל היא מלאת חן ושמחה – היא בטוח תמצא חן בעיני הסובבים ותכנס בסופו של דבר לאלבום התמונות.

q94.jpg©adme

 

Published by MISHTI.CO.IL - July 3rd, 12:59pm - 2020-07-03T12:59:57+03:00